miercuri, 17 ianuarie 2018

Să-l ajutăm pe Vasilache Alexandru Cristian


Bună ziua, mă numesc Vasilache Manuela Ecaterina sunt mamă a 6 copii și am un băiețel de 2 ani și 8 luni bolnav de paralizie cerebrală, Vasilache Alexandru Cristian. Când eram însărcinată în 5 luni am suferit un stop cardiac. Medicii s-au chinuit 45 de minute să mă readucă la viață dar nu au reușit. M-au declarat decedată, dar….ca prin minune pulsul mi-a revenit… micuța ființă î-mi redase bătăile inimii. Am stat în comă 45 de zile, când mi-am revenit medicii au hotărât să-mi facă operație de cezariană și să nasc. Cât am fost eu în comă și în stop cardio respirator creierul lui Alex nu s-a oxigenat îndeajuns și acest lucru a dus la problemele medicale pe care le are acum ( centrii nervoși paralizati …. nu stă în funduleț, nu îsi poate ține capul , folosește pampers , mănâncă pasat și ajutat , nu vorbește , nu poate să meargă ) . Vă rog din suflet ajutați-ne sa îl facem pe micuțul Alex să duca o viata cât mai apropiată de normal. Suntem coștienți că cerșim bani dar asta o facem ca să putem dărui o viața mai bună pentru micuțul Alex. Ajutorul dumneavoastră contează, oricât de mic ar fi, este bine venit. Îl puteti ajuta donând in contul asociației Salvează un Suflet de Înger, asociație care se ocupă cu strângerea de fonduri pentru Alex .




Pentru mai multe informații ne puteți contacta la numărul de telefon:  0745.907.884.

Pagina de donații:
https://salveazaunsuflet.ro/cause-posts/vasilache-alexandru-cristian/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu